piątek, 6 kwietnia 2018

Podziękowania

Witajcie Kochani

W dzisiejszym poście chciałam Wam z całego serca podziękować za otrzymane karteczki wielkanocne oraz prezenty.
Dziękuję Wam z całego serca. Każda taka kartka to niesamowita radość dla mnie.
Tak się zdarzyło, że przed samymi świętami wylądowałam w szpitalu i to trochę pokrzyżowało mi moje plany karteczkowo - świąteczne. Po prostu nie zdążyłam zrobić tyle kartek dla Was ile chciałam. Za tydzień czeka mnie kolejny pobyt w szpitalu i pewnie na tym się nie skończy, no ale co zrobić. Jak trzeba to trzeba.
Dziękuję za rozmowy, sms, maile do mnie w tym pokręconym dla mnie czasie.
 A tymczasem, zobaczcie jakie piękności do mnie przyleciały...






Od Lideczki otrzymałam już także prezent urodzinowy, z zastrzeżeniem jak poniżej, także pięknie zapakowana paczuszka czeka cierpliwie na półeczce.








Od Ewuni


od Agatki


od Krysi


od Ewuni


od Iwonki


od Ewuni - paczuszka z prezentami




Od Violi


od Sylwi



Dziewczyny jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za piękne kartki, upominki, za pamięć. Przepraszam, że nie do wszystkich Was wysłałam karteczki, ale postaram się w ciągu całego roku nadrobić moje zaniedbanie.

Ściskam Wam mocno i do następnego razu
Pa, pa:)

13 komentarzy:

  1. Mnóstwo wspaniałości dostałas :) cieszę się, że moja karteczka nie zginęła :) Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty i cudne karteczki. Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi Agatko z powodu Twoich problemów ze zdrówkiem. Mam nadzieję, że szybko miną. Dostałaś mnóstwo dowodów przyjaźni, to śliczne karteczki i wspaniałe prezenty. Ściskam Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko kochana, piękne karteczki otrzymałaś. Dużo zdrowia Ci życzę i uśmiechu na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kartki i prezenty. Szybkiego wyzdrowienia ci życzę! Trzymaj się!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko życzę przede wszystkim dużo zdrowia, pogody ducha . Głowa do góry , będzie dobrze.
    A kartki i upominki dostałaś śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenciki i karteczki. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko kochana, zasługujesz na wszystko, co najlepsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż pięknych karteczek! Aż miło popatrzeć :) Dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie darować i cieszyć się z upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, bardzo miłe są takie dowody sympatii :) Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko! Przede wszystkim Życzę Ci Zdrowia Najlepszego, A karteczki Piękne otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie karteczki zrobione od serca cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń